RÓlunk
AlapelvekMenedzsment
A menedzsment tagjai felsőfokú képzettséggel és a vagyonvédelemben megszerzett jelentős elméleti, gyakorlati és szakmai tapasztalattal rendelkező területüket magasfokon alkalmazni tudó szakemberek.
%
megbízhatóság
%
szakértelem
24 órás távfelügyeleti és diszpécserszolgálat
Társaságunk központjában a szolgálatellátás zavartalansága és folyamatos biztosítása, továbbá a Megbízókkal való együttműködés, a reagálási idő minimalizálása érdekében 24 órában üzemelő diszpécserszolgálat működik. A diszpécserszolgálat vezetője mérlegelés szerint indítja a gépkocsizó járőröket az intézkedést igénylő helyszínre.
A diszpécserszolgálat Távfelügyeleti központként működik Ügyfeleink riasztórendszerét felügyelve, járőrszolgálattal megerősítve.
AZ ÖN BIZTONSÁGA AZ ELSŐ
Minőségpolitika
A vevői megelégedettség
A Reál Véd Kft. minőségpolitikájának elsődleges célja, hogy szolgáltatásai terén – gazdasági célkitűzéseivel összhangban – a vevői igényeket magas szinten kielégítse. Elkötelezett abban, hogy szolgáltatásai a megbízók elvárásainak a legjobban megfeleljenek, ezzel a társaság megítélését, versenyképességét növelje.
A társadalom elégedettsége
Feladatainak végrehajtásában követi a szakmára vonatkozó jogi és etikai szabályokat. Megbízóinak követelményeit a szerződésekben szabatosan rögzíti és minden törvényes eszközt felhasznál azok pontos teljesítésére. Megbízóit a tevékenységével kapcsolatos eseményekről rendszeresen, tárgyilagosan tájékoztatja. Feladatainak végrehajtásához csak és kizárólag törvényes eszközöket használ és a törvények betartására minden alkalmazottját kötelezi.
Az alkalmazottak megelégedettsége
A Reál Véd Kft. munkájának minősége és annak megítélése a munkatársak képességeitől függ. Társaságunk megkülönböztetett gondot fordít a munkatársak kiválasztására, rendszeres képzésükre és munkájuk értékelésére. Elkötelezett abban, hogy alkalmazottai mind anyagi, mind erkölcsi tekintetben megbecsülve érezzék magukat és kölcsönös lojalitásukkal hozzájáruljanak céljaink eléréséhez és minőségpolitikánk megvalósításához.
A folyamatos fejlődés
E minőségpolitika megvalósítása érdekében a Reál Véd Kft. bevezette és működteti az EN ISO 9001:2015 nemzetközi szabvány szerinti minőségirányítási, továbbá az MSZ ISO/IEC 27001:2014 információbiztonság irányítási rendszert. Ennek alkalmazására munkatársait folyamatosan képezi. A minőségirányítási rendszert a tapasztalatok felhasználásával folyamatosan auditáltatja, és dokumentáltan fejleszti.
Kapcsolat
CÍM: 1131 Budapest, Keszkenő utca 20.
TELEFON: +36-1 237-1700
Mobil: +36-30 200-5982
Fax: +36-1 239-9659
Email: titkarsag@realved.hu