Alapelvek - Realvéd

Tartalomhoz ugrás
Menedzsment
A menedzsment tagjai felsőfokú képzettséggel rendelkező, és a vagyonvédelemben megszerzett jelentős elméleti, gyakorlati és szakmai tapasztalattal rendelkező területüket magasfokon alkalmazni tudó szakemberek.
24 órás diszpécser szolgálat
Társaságunk központjában a szolgálatellátás zavartalansága és folyamatos biztosítása, továbbá a Megbízókkal való együttműködés, a reagálási idő minimalizálása érdekében 24 órában üzemelő Diszpécser szolgálat működik. A diszpécserszolgálat vezetője mérlegelés szerint indítja a fegyveres, gépkocsizó járőröket az intézkedést igénylő helyszínre.
A Diszpécser szolgálat egyben Távfelügyeleti központként működik Ügyfeleink riasztórendszerét felügyelve, járőrszolgálattal megerősítve.
Minőségpolitika
A vevői megelégedettség
A REÁL VÉD Kft. minőségpolitikájának elsődleges célja, hogy szolgáltatásai terén - gazdasági célkitűzéseivel összhangban - a vevői igényeket magas szinten kielégítse. Elkötelezett abban, hogy szolgáltatásai a megbízók elvárásainak a legjobban megfeleljenek, ezzel a társaság megítélését, versenyképességét növelje.
A társadalom elégedettsége
Feladatainak végrehajtásában követi a szakmára vonatkozó jogi és etikai szabályokat. Megbízóinak követelményeit a szerződésekben szabatosan rögzíti és minden törvényes eszközt felhasznál azok pontos teljesítésére. Megbízóit a tevékenységével kapcsolatos eseményekről rendszeresen, tárgyilagosan tájékoztatja. Feladatainak végrehajtásához csak és kizárólag törvényes eszközöket használ és a törvények betartására minden alkalmazottját kötelezi.
Az alkalmazottak megelégedettsége
A REÁL VÉD Kft. munkájának minősége. és annak megítélése a munkatársak képességeitől függ. Társaságunk megkülönböztetett gondot fordít a munkatársak kiválasztására, rendszeres képzésükre és munkájuk értékelésére. Elkötelezett abban, hogy alkalmazottai mind anyagi mind erkölcsi tekintetben megbecsülve érezzék magukat és kölcsönös lojalitásukkal hozzájáruljanak céljaink eléréséhez és minőségpolitikánk megvalósításához.
A folyamatos fejlődés
E minőségpolitika megvalósítása érdekében a Reál Véd Kft. bevezette és működteti az EN ISO 9001:2015 nemzetközi szabvány szerinti minőségirányítási rendszert és alkalmazására munkatársait folyamatosan képezi. A minőségirányítási rendszert a tapasztalatok felhasználásával folyamatosan auditáltatja, és dokumentáltan fejleszti.
Társaságunk Adatvédelmi tájékoztatóját
(GDPR) a lenti linken tudja megnyitni!

CÍM: 1131 Budapest, Keszkenő utca 20.
  TELEFON: +36-1 237-1700
    Mobil: +36-30 200-5982
      Fax: +36-1 239-9659
   Email: titkarsag@realved.hu
    Diszpécser: +36-1 239-8162
    Mobil: +36-30 682-0394
KÜLDJÖN NEKÜNK ÜZENETET
Bármilyen észrevétele van,
 kérjük lépjen velünk kapcsolatba.
Vissza a tartalomhoz